Vælg venligst erhverv eller privat

Hurtig levering

95% af alle ordrer leveres fra dag-til-dag

Fri fragt

Fri fragt på alle ordrer over 300 excl. moms

+30.000 produkter

Find massevis af markedets bedste produkter.

Tom Indkøbskurv

Indkøb

Forsiden / Indkøb

Få samlet alle dine indkøb til virksomheden hos Office Danmark.

Vil du have styr på tingene, og have samlet alle virksomhedens indkøb hos én leverandør af kontorartikler, printerpatroner, emballage, kontormøbler, printerpapir og meget mere?
I får naturligvis stillet en konsulent til rådighed, som vil være jeres kontaktperson, når der er tale om specialprodukter, priser, levering mm. 

Vi tilbyder alt lige fra en mindre til en større printerløsning. Det betyder at du fremadrettet ikke skal bruge krudt på flere forskellige leverandører. Vi leverer alle bestillinger dag-til-dag, ved bestilling inden kl. 15.00.
Vi sørger for at I ikke får miljøtillæg, fragt eller andet på fakturaen, hvis I blot bestiller for over 300,00 kr. + moms. 

Betalingsbetingelser drøfter vi med jer, for at imødekomme jeres behov på fair vilkår. 

Lyder det interessant, så kontakt os i dag og få en professionel samarbejdspartner på alt til kontoret!  

T: +45 40608860
E: info@o-d.dk 

 

Copyright © Office Danmark · Alle Rettigheder Forbeholdes.